Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Aamor & Tina - 23 februari 2013 19:26

Blev en liten lagom sovmorgon i dag, matte vaknade först redan 05 men jag hade tur att hon slumrade om och sen gick vi inte upp förrän 8.30

Vi gick ut innan matte åt frukost och när jag stod och spanade efter katter så kom både Peggy och Ollie springandes så jag fick dubbelt kel, en på varje sida om mig och nog blev vi lite paffa när Peggy stannade trots att Ollie var där för hon brukar springa iväg då.

Vi gick rundan efter ett tag och när vi kom tillbaka kom Peggy igen och det blev ännu mera kel.

När matte sen åt frukost hoppade jag upp i soffan och sov en stund och drömde nog om mina kattvänner, hihi!


Vid 13 gick vi en långrunda som slutade hos matteföräldrarna. Jag skulle underhålla syrran för att mattefar och hans bror skulle på teater/revy.

Det blev en del bus men det mesta buset blev ute när matte släppte ut oss i hagen, jisses vad det gick undan, hur kul som helst.

Åt mat hos syrran och när vi sen kom hem gjorde matte en omlett med svamp och mozzerella till sig men jag åt nog halva omletten men inget av innehållet, hihi!

Nu ska vi bara slappa resten av kvällen och ja göra det som man gör då, hihi!

 

Bild från i somras men det lär nog se ut så här resten av kvällen, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards