Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Aamor & Tina - 31 mars 2013 21:41

Idag sov vi extra länge, länge även om klockan var 1 timme för mycket men det behövde vi nog!

Ändå har vi mest slöat hela dagen, vi la oss på soffan en stund och stunden blev nog rätt lång för vi somnade bägge, hihi!

Sen fick matte lite bråttom, in i duschen och fixade till sig lite och när hon var helt klar frågade hon om jag ville åka bil det var var ju självklart att jag ville och det verkade som vi skulle på nått kul!

Vi stannade hos matteföräldrarna och gick av där men efter ett tag körde matte iväg själv!!!!!

Jag var bortlämnad och helt ensam där, okej matteföräldrarna och Affi var där men inte matte!

Det enda jag gjort där är legat och väntat i hallen och sen när jag ville ha lite sällskap la jag mig i TV rummet så jag hade uppsikt över ytterdörren.

Lite kul var det ändå när vi fick ett besök av våra kompisar Kenzo och Yatzy, de där långbenta Whippetarna.

Deras husse hade lånat en sak av mattefar som han lämnade tillbaka.


Medan jag saknade matte nått förfärligt så var hon på kalas!!!! Vilken orättvisa alltså!

Hon var hos MIN komps Adam som fyller 3 år, han fyller om några dagar men de hade kalaset idag.

Tänk så mycket jag missade, alla tvåbenta jag kunde gosat med och alla födelsedagspussar jag kunde fått delat ut!

 

Jag missade en väldigt god smörgåstårta, att jag säkerligen inte ätit den ändå hör inte till för jag missade den ändå!

Sen missade jag att se när Adam blåste ut ljusen på tårtan!

 

Tänk om han hade behövt hjälp till det! Nu klarade han det utmärkt själv men tänk om!


Matte hämtade mig 21 och jag fick åka bil hem (lite tröst) och sen har jag ätit min mat och tryckt på mattes däliga samvete och tiggt en del godis men hon hade inte tillräckligt med dåligt samvete tyvärr!

 

Gammal bild men minen säger väl vad jag tycker om att bli bortlämnad!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards