Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Aamor & Tina - 10 mars 2014 16:51

Matte läst och läste igårkväll, hon hade nog glömt att klockan skulle ringa tidigt! När hon sen la boken kunde hon ändå inte somna men jag sov då.

Lite trötta var vi allt när det var dags att gå upp men det gick bra.

Var kul att komma till syrran och matteföräldrarna.


Jag och syrran satt i uterummet och tittade på när mattefar satte upp vårt staket till vår hage, åh så långsam han var.

Syrran sa till honom flera gånger att skynda sig för vi ville ut och busa.

Och som vi busade och sprang, så pass att jag helt plötsligt fick sätta mig ner och göra en 2:a, hihi!

Det är ett sånt härligt väder att man nästan kan tro att det redan är sommar, var 16,8 grader i skuggan vid middagstid.


Matte slutade tidigt idag och det var kul när hon kom, hon fick 4 pipleksaker av mig idag och hon blev så glad.

värre var det med syrran som snabbt plcokade ihop dom och la sig på dom sen, hihi!

Hon missade en!

 

Nä matte jag har inte "lånat" nån av Affis leksaker! Det är en nyinstallerad airbag, jag är ju så kortnosad att det kan behövas nått om jag skulle gå in i nått, hihi!

Nu ligger min airbag väl gömd bland mina leksaker, hihi!


Jag har ätit min mat och tänker vila lite nu, tror att matte snart kommer att sätta sig ner med sin mat och troligen kommer hennes bok att sitta i handen hela kvällen, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards