Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Aamor & Tina - 4 juli 2014 17:24

Hörde de ljuva orden att det är fredag idag, för jag gäspade stort när vi skulle ge oss iväg så matte ville nog glädja mig lite extra!

Så äntligen är det fredag och med det är det två lediga dagar och sen ska matte jobba i en enda ynka vecka till innan vi ska ha semester, 5 morgnar ska vi upp till klockan - så gott!


Varit en varm dag och matteföräldrarna har varit ute hela dagen, jag har kommit ut lite då och då för att kolla så de var kvar men annars höll jag mest till under deras säng för där är svalt på parkettgolvet.

Vi har inte busat nått men vi har gått enade i kampen mot en hund vi hörde skälla men inte såg, hihi! vi sa till den att inte störa oss denna varma dag, hihi!


När matte kom blev jag så glad för nu äntligen är vi lediga och ska ta det lugnt bara hon och jag.

Hon fick så många pussar men ingen piplekasak för det orkade jag inte springa in och hämta, hihi!

Jag fick åka bil hem och trots att det var varmt i den till en början stod jag ut, jag skulle ju hem.

Vi satt ute en stund och en av mina halvstora tvåbenta vänner kom förbi och satte sig hos mig men jag ratade henne när hennes mamma kom med barnvagnen, hihi. Ingen liten i den för hon cyklade men de hade en massa godsaker där som kött och korv men jag nådde det inte.

Fick min egen mat när vi kom in så den håller på och gör nytta i min mage nu så jag ska nog vila en liten stund, tror matte ska göra likadant om en liten stund.

 

(gammal bild från när jag var och hälsade på min uppfödare)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards