Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Aamor & Tina - 24 februari 2014 18:12

Då var det slut på min slappevecka och börja "jobba" igen eller som egentligen stämmer bättre vara hon matteföräldrarna och syrran.

Det är ju matte som jobbar men det kan kännas som ett hårt jobb för mig att gå upp så tidigt!

Klockan startade 06 och jag struntade i den så länge det gick men när matte gick upp fick jag också gå upp eller i alla fall gå en bit så jag kunde lägga mig i nästa säng.

Trots att jag försökte förhala så mycket jag kunde när vi gick iväg så kom vi iväg. Jag gick några steg, sträckte på mig, tittade runt, gick lite till och sen sträckte jag mig igen, tvärr genomskådade matte mig och sa att vi skulle iväg oavsett vad jag tyckte - suck!

Hjälpte lite att få åka bil men bara ytterst lite idag.

Som tur är har jag möjligheten att sova vidare hos syrran nu när jag var uppe så tidigt men först fick jag berättat för henne att jag inte vill leka 07.15 och precis kommit in genom hennes ytterdörr!


Vad jag gjort idag? Inte mycket men först sov jag sen var det keldags på bordet och sen sov jag igen.

När matte kom var jag full av bus och hur vaken som helst, hon fick en pipleksak och massor av pussar - åh vad jag saknat henne under dagen!

Vi gick hem och jag ville ha mat men när matte lagt upp till mig hade jag redan ångrat mig så jag gick och la mig istället.

Det passar inte en liten herre att gå upp så tidigt efter att klockan inte ringt en hel vecka och så säger matte att den ska ringa 4 dagar till - suck! Alldeles för tidigt!!!!!!


Hur mattes dag varit? Så fruktansvärt tråkig utan mig alltså..... Jaså inte? Men.......

Matte tycket tydligen det var toppen att komma iväg och jobba och det var så bra, så kul och så hade hon tydligen kelat med en massa andra djur som katter, kaniner, grisar, får, getter, en killing som är 1 vecka gammal, jagat en höna och klappat lite på hästar! Jag är ratad!!!!

Nä det tror jag inte faktiskt för matte var jätteglad när hon hämtade mig!

I morgon ska hon inte kela med alla dessa djuren så hon lär nog sakna mig mer då, hihi!

 

Känns som matte och jag behöver lite av detta nu när hon kelar med andra djur!

Du & Jag matte!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards