Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Aamor & Tina - 27 februari 2014 18:40

Det har blivit en hel del vila även idag men vi var ute ganska länge och busade i vår hage för mattefar luftade sängkläderna.

Det var kul att springa fram och tillbaka och solen sken så varmt och gottigt!

Vi fick besök av mattemors syster, vi blir alltid glada när hon kommer och överfaller henne så hon får hålla i sig, hon har lärt sig det nu, hihi!

Matteföräldrarna säger till oss att ta det lugnt men hur lätt är det när man blir så glad plus att vi stänger våra öron, hihi!


Matte fick mat hos matteföräldrarna och sen gick vi hem, vi valde även den långa rundan hem idag. Härligt och vi behöver lite motion.

Ingen uppståndelse idag tack och lov men matte fick veta att någon eldat upp en bil på parkeringen på andra sidan gatan i natt. Vi såg svarta spår där den stått.

Verkar som om någon håller på att eldar igen för det var bara några dagar sen en kolonistuga brann.

Förbaskade typer som håller på så - tvi på er!


Ville inte ha nån mat idag inte än i alla fall för jag valde att lägga mig i min ena säng när vi kom hem. Låter kanske magen vila lite idag eller så tar jag det efter nästa runda.

Åt jättebra hela förra veckan när matte var hemma, då kunde jag till och med äta frukost men då tog jag inget på kvällen, jo några bitar macka men bara lite så det gör inget om jag hoppar över maten idag.


Vi ska bara ta det lugnt nu ikväll, matte pressade apelsiner som hon ska njuta av sen och jag ska nog sova tills det är dags att kolla katterna, okej okej matte sista kis(s)erundan då!   


 

Foto från januari i år.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards