Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Aamor & Tina - 12 juni 2014 18:23

Om någon undrar hur de gick med katten som hittades igår så gick det jättebra för katten har kommit hem ti sig själv nu.

Det visade sig att katten hade rymt och varit borta ett tag och matte känner henne som äger katten fast katten har matte aldrig sett. Ägaren är en avlägsen släktig och fd kollega till matte men bäst av allt är att katten kom tillrätta!


Syrran och jag har fått passa huset en liten stund idag men vi passade på att vila i lugn och ro då men vi gillar det ändå inte!

Vädret har varit bra, varmt men det har blåst så det har inte känts så varmt och det gillas!

Dagen har mest ängnats åt att vila för det är jag superbra på, hihi!


Matte kom i rätt tid och vi satt ute en lång stund när vi kommit hem men inga katter kom fram men kanske nästa gång jag går ut.

Matte har lagat mat och ätit den, jag har ätit min mat så nu är det dags för vila igen, hihi!

Är lite trött så här i slutet av veckan för jag har blivit van vid att matte jobbat korta veckor ett tag på grund av helgdagar.

 

(gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards