Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Aamor & Tina - 4 februari 2015 19:15

Jag fick vänta väldigt länge på att få komma upp på köksbordet idag. Matteföräldrarna skulle tvunget äta sin frukost först innan vi fick komma upp, de kunde faktiskt hållit maten i händerna så hade vi kunnat vara uppe istället, hihi!
Fick komma upp i alla fall när de var klara.

Matte sa att hon skulle jobba länge idag så jag ställde in mig på det men hon kom tidigare, nästan 30 minuter innan och det gillar jag ju.
De hade haft nån kort utbildning och fått gå hem när de var klara, tack för det säger jag för jag gillar när matte får mer tid med mig.

Vi tog det lugnt på vägen hem, jag satte nyheter på nästan varje snöknuta jag hittade, hihi!
Åt mat idag med leverpastej på torrfodret, det smakade gott för det har jag inte ätit på ett tag.
Fick näst sista dosen av antibiotikan i en godisstång så den gled ner utan problem. Var värre i morse då matte envisades med att jag tvunget skulle svälja bitarna trots att jag spottade ut dom fem gånger.
Då matte ätit och precis satt sig i soffan berättade jag att jag var i väldigt stort behov av att gå ut så hon fick allt resa sig igen, hihi!
Jag lurades inte för jag behövde i alla fall när vi gått en lång bit. Var en kul runda för jag träffade tre stora tvåbenta, två hundar och en mellanstor tvåbenting. Matte stod och snackade med den ena en lång stund och då roade jag mig med att gnugga nosen i snön, tugga på en pinne och kolla in området.
Har även varit uppe en vända på trimbordet, innan jag åt min mat för tofsen hängde konstigt och var helt lös.
Nu ska jag vila mig en stund eller resten av kvällen, hihi!

Titt ut!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards