Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Aamor & Tina - 6 februari 2015 17:53

Var heltrött i morse, jag sov på samma ställe till matte sa att det var dags att gå iväg och då reste jag mig motvilligt och gick sakta fram till henne. Piggnade till lite när vi kom ut för det var rätt så kallt, ca -6.
En väldig tur att det är fredag så jag kan vila lite i helgen och ha matte hemma hos mig.

Jag har inte velat gå ut idag så när matte kom och hämtade mig berättade mattefar att jag inte pinkat sen i morse. Dricker jag inget behövs det ju inte pinkas, hihi fast jag hade druckit lite mjölk men det gjorde varken till eller från.
Jag har med andra ord slöat hela dagen, hihi!

Fick åka bil hem för det är ju fredag och då måste jag göra det, tycker jag i alla fall.
Har snöat lite under dagen men nu är det plusgrader och det tycker vi är lite synd för hellre kylan än blötan.
Inget vi kan påverka så det gäller att gilla läget, hihi!
Så fort vi kom in fick nog matte nått ryck för dammsugaren skulle vallas runt, sängen blev renbäddad och tvättmaskinen går för fullt och själv tog jag det hela med ro, tog ett tuggben och la mig på sladden till dammsugaren så matte fick titta efter varför den inte räckte som den brukar.
Maten har jag ätit, inte allt men tillräckligt tycker jag.
Tänker sova lite nu för det var jobbigt att titta på mattes ryck och ligga på sladden, hihi!

Foto från någon dag sen när matte kammat mig! Slipper det idag.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards