Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Aamor & Tina - 11 juli 2015 17:37

Igår var den näst sista veckan klar för oss så nu har vi bara en vecka kvar att jobba innan semestern, åh vad jag längtar!

Matte kom lite senare för hon hade varit och handlat en blombukett och hämtat sin moster och samtidigt som matte och moster kom till matteföräldrarna så kom två vänner till dom.
Var lite svårt att fördela hälsningarna men jag mellanlandade hos matte efter varje hälsning.
Vi firade matteföräldrarnas bröllopsdag, de gifte sig 1965 på Gotland så några år har de ju varit gifta, hihi!

Här var dom unga, hihi!

Idag fick vi en lång sovmorgon och sen gick vi ut på en långrunda när matte fixat till sig och ätit.
Precis innan vi kom hem mötte jag Pepsi, en Goldentik på ca 9 månader.
Vi lekte lite, hon mest för hon var sjövild, hihi!
När hon lugnat ner sig så blev jag nog lite småkär i henne, hihi!

Hemma tog vi det lugnt och på eftermiddagen gick vi en liten runda och nu har jag både blivit vidgjord med omtofsning och lite utredning så i all hast åt jag även min mat.

Undrar någon så är det rumpan på mig ni ser för jag gnuggar huvudet i gräset, hihi!

Tuggar mitt "efter-maten" godis.

Ha en skön lördag!
Vi har lagom varmt och inget regn så rätt så perfekt för mig, matte hade gärna haft några grader varmare även om hon inte fryser.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards