Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 juli 2015

En!

Av Aamor & Tina - 16 juli 2015 17:55

Visst låter det helt underbart, är ett superduper fint ord och just nu älskar jag det nästan lika mycket som några andra ord, hihi!
Ordet är en för nu har vi bara en morgon till att gå upp innan semestern.
Andra ord som är bättre är just semester men de bästa orden är nog matte, katter, bil och godis, hihi!

Jag och syrran har tagit ut mattefar på en promenix vid middagstid och tur var det för sen blev det riktigt varmt och då vill ju inte jag gå nån längre sträcka.
Har annars mest vilat och inväntat att matte skulle hämta mig. Hon kom strax efter 16 för hon var och handlade lite efter jobbet men det gick fort när hon var själv.
Njöt av det fina vädret på vägen hem och sen satt vi ute en ganska lång stund, grannen så oss så hon kom ut och snackade en stund.

Inne satte matte igång med sin mat och erbjöd mig min mat men jag valde att inta sängen istället, hihi!
Tänker vila mig en stund innan matdags för man blir trött i värmen, har även varit ute mycket i trädgården och solat mig fast i skuggan.

Ligger här nu (ingen nytagen bild, är några dagar gammal).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards