Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 maj 2016

Av Aamor & Tina - 28 maj 2016 15:55

Vilken varm och skön vecka vi haft. Okej det har varit nästan för varmt mitt på dagen för mig att gå ut så jag har mest hållit mig inne men senare på kvällen var det hur skönt som helst.

Matte sa att det var nästan för varmt att jobba vissa dagar, hihi! Hon kom hem en dag och slängde sig i duschen för hon var genomsvettig. De skulle hämta trasiga möbler på ett ställe och hissen fungerade upp men sen inte mer och de skulle flytta det från 4:e våningen och ner.
Det blev rätt många gånger upp och ner i trappan och ändå lämnade de kvar en säng. Inte konstigt hon var svettig.

Vi har suttit ute rätt länge på kvällarna och bara njutit, snackat med människor och djur.
Igår snackade jag med en liten tjej på ca 2 år, hon fick en puss och skrattade hjärtligt.

Idag när vi gick morgonrundan ville jag sitta en stund vid idrottshallen men tyvärr satt det en del redan på våta platser så vi fick sitta runt hörnan och då såg jag inte lika bra över mina domäner men det fick ju gå ändå, hihi!
Skulle vara nån cykeltävling sa matte så därför var där människor.

Matte tyckte att jag kunde hjälpa till lite med tvätt och städ men jag valde att sova istället, gjorde mer nytta för mig själv då, hihi!
Matte har annars tagit det lugnt efter hon var klar med det tråkiga.
I morgon ska vi bort till mattemor för det är ju morsdag och vi skulle bli bjudna på mat, gott!
Mattemor fick en blomma igår, en hortensia som matte inte orkade ta hem först.

Ligger i halvt i sol och halvt i skugga utanför vårt hus. Vi satt ute länge i morse och njöt. Var nog snarare förmiddag när jag tänker efter, hihi!

Ha en bra vecka!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards