Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 12 juni 2016

Lagom!

Av Aamor & Tina - 12 juni 2016 11:30

Ännu en vecka som sprungit iväg!
Denna vecka var precis lagom lång, okej ärligt kunde den varit kortare men jag är nöjd med mina fyra dagar hos syrran.
Fast nu är det fem dagar denna veckan som kommer men jag fixar det med.
Matte säger att det börjar närma sig med vår semester och det ska bli skönt, 5 veckor kvar för oss och sen är vi lediga i 4, jag längtar.

Igår gick vi till syrran på förmiddagen för matte skulle plåga henne lite, hihi! Hon skulle bada och avtovas. Hon har inte mycket hår på kroppen men på benen där är ullegull i överflöd, hihi! Inte mer än vad jag har men hon har en helt annan struktur på sitt hår så det tovar ihop sig snabbt.
Syrran var jätteduktig och blev så fin, hon var helt slut efteråt.

Idag har vi gått en lång morgonrunda, jag träffade på min kompis Rex och hans husse, vi hade följe en liten bit. Sen satt vi ute på "vår" sten och njöt i solen, jag njöt i skuggan.
Hälsade på några personer som kom förbi och spanade på några katter. Fick besök av skatungar en bit framför där jag låg, de är söta och så roliga att titta på.

Inne igen så laddade matte tvättmaskinen och sen drog hon ut dammsugaren, jag kutade in i sovrummet och la mig där och sen när hon kom dit intog jag en av mina favoritplatser, bakom soffan för matte hade redan dragit fram där med den där dammsugaren.

Vet att matte har tänkt sig att jag ska bli lite kammad och omtofsad senare men så länge jag ligger här inne når hon inte mig så jag tänker stanna länge, hihi!

Ha en bra vecka!

 
 
Amanda å Matte Julia

Amanda å Matte Julia

12 juni 2016 21:14

Allting går om man vill och veckan efter är det Midsommarvecka och den är en dag kortare.
Ha de så bra och jag hoppas att du kom fram så matte kunde kamma dig, så du blir fin också.
Skönt för Syster-Yster att få sig ett bad, fast det är alltid bästast efteråt 🐱

🐈 Kram å puss på nosen ❤

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

12 juni 2016 21:17

Kom fram och kom fram hon lyfte upp mig efter vi hade varit ute så jag hade inte mycket val, till och med klorna blev trimmade, suck!
Jo snart midsommar och tre lediga dagar där, gott!

 
Laika

Laika

12 juni 2016 21:29

Hihi, jag har nog samma päls som din syrra då, för mina ben brukar trassla sig massor. Ja, inte benen i sig utan pälsen på dom, hihi.
Skönt att det närmar sig semester också :D
Nospussar

http://laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

12 juni 2016 21:31

Tur det inte är dina ben för då hade det varit svårt att springa, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

16 juni 2016 14:55

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, heter det u :-) Snart kommer er efterlängtade semester och så mysigt ni ska ha det då! Nu tar vi lite semester - matte ska till Cypern och vi checkar in på hotell mormor. Ses igen om ett par veckor <3
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

16 juni 2016 17:25

Oj, ha nu alla så kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards