Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Trött!

Av Aamor & Tina - 16 maj 2011 18:30

Trodde att matte skämtade när hon sa att jag skulle till Affi! Är helgen redan slut?

Fy farao vad de försvinner fort!

Sakta gick det dit, matte frågade om jag blivit en gammal gubbe så jag fick öka takten lite då för jag är ju inte 3 än.

Syrran ville busa men jag tyckte att det var onödigt så jag la mig istället.

Jag har varit så trött idag, sovit mest hela tiden och syrran tyckte att jag var så tråkig men när solen tittade fram och mattefar öppnade så vi kunde gå ut fick jag lite fart i ett litet tag!


Lång dag för matte och jag satt och väntade i en hel timme på henne, suck.

Regnade när vi gick hem, har gjort det till och från hela dagen, så det var inte lönt att spana på katterna för matte sa att de är kloka och håller sig inomhus vid regn.

Åt min matt och sen hoppade jag upp i mattes säng, bäddade och sen la jag mig men det kändes så ensamt så jag kallade på matte och hon kom för jag har bra pli på henne.

Hon kunde faktiskt ligga still och gosa i 30 minuter, inte illa!


Nu tänker jag återgå till min favoritsysselsättning - sova!

 

 
 
Julia

Julia

16 maj 2011 19:18

Upp med humöret! Första arbetsagen är ju över :).
Innan du vet ordet av är det fredag och helg igen ;-)
Ha en trevlig kväll.

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

16 maj 2011 19:45

Vet du vad Aamor ... när matten vaknade i morse sa hon "vilken dag är det idag? Är det söndag?" Hon hade sovit så hårt så hon var helt borta. "Nej matte - det är faktiskt måndag, så upp och hoppa", sa jag. Och då for hon upp ur sängen som en liten projektil. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman

Hillman

18 maj 2011 10:37

Inte kuligt med måndagar, då är jag oxå väldans seg. Va förståndiga missarna är som inte går ut när det regnar, här lurar hussen ut oss i världens regnskur. Han öppnar dörren och då rusar vi ut, för att upptäcka världen, tror vi och hussen står på trappen under tak och skrattar, den fulingen. Jag och brorsan blir dyngsura, men han får igen för sen pratar vi inte med honom, för då är matten bäst, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards