Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 17 februari 2019

Godis!

Av Aamor & Tina - 17 februari 2019 18:57

Så var det söndag igen och ännu en helg som försvunnit i en faslig fart.
Matte säger att vi längtar till helgen för att vi kan sova lite längre då. Jag är rätt så trött på morgnarna när det är torsdag och fredag så hon har nog rätt så rätt i det hon säger.

Matte beställde ögondroppar till mig och när hon skulle hämta ut det var där två paket på posten.
Det ena med beställda ögondroppar och i det andra 5 paket godis som vi inte beställt.
Matte tog kontakt med förstaget och de svarade att de inte visst vad som hänt men att vi kunde behålla godiset.
Och vet ni vad? Denna kräsna lilla hund tyckte till och med om det, hihi! Matte blev förvånad.
Affi gillade inte det men på så vis blir det mer till mig, hihi!

Igår, lördag var det riktigt vårväder trots att det bara är februari. Vi gick en lång runda innan vi gick till mattemor och sen gick vi ut och satte oss en liten stund på trädäcket. Matte föreslog att vi skulle gå en runda med mattemor men hon var inte sugen.
Var skönt där ute i solen.

Idag blev det också en långrunda trots att det inte var lika skönt.
Matte var och veckohandlade och träffade på en hel del kändisar, några grannar och så ene kollegan.
När hon kom tillbaka till mattemor och viktigast till oss så fick matte en present av mig.

Söt va? Matte blev jätteglad för presenten men när hon skulle ta den ångrade jag mig och tog den själv, hihi!

Ha det bra!

 
 
Julia

Julia

24 februari 2019 10:43

Vilken tur att företaget begick "rätt" misstag och du gillade gottiset. Dom tyckte väl att du behövde nån liten belöning efter ögondroppandet.
Gullig piiipis du tänkte ge matte 😺

😻 Kram å puss på söta nosar 🐾

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

24 februari 2019 10:46

Det var riktig tur men matte måste ?snåla? med gottiset för annars blir min mage lite kass och jag gillar inte när hon säger att det inte blir mer nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards