Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 maj 2019

Av Aamor & Tina - 19 maj 2019 21:12

Vilken härlig helg det varit, strålande sol och varmt. Nästan för varmt för mig men jag kan ju hålla mig i skuggan.
Vi har varit ute en hel del och idag låg vi på mattemors yttertrappa och tittade på när matte använde trimmern på ogräset.

Veckan har gått fort som vanligt och när är helgen också slut, bara några få timmar kvar.
Vi är mycket ute på vår balkong när vi är hemma. Mysigt där ute.
Igår satte sig även matte där men då ville vi vara inne så matte kom in till sist när jag kallat på henne ett tag.

Jag hade en efterhängsen typ efter mig idag så jag försökte gömma mig men hon hittade mig trots att jag gick in på mattemors badrum. Var kanske bara min skugga men kändes inte så, hihi!

Skuggan Affi, hihi!

Nä nu ska vi sova lite och matte ska läsa innan intar sin säng för natten. Matte säger att det är jobb igen i morgon!

Ha det bra.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards