Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 juli 2021

Av Aamor & Tina - 19 juli 2021 22:01

När matte gick upp i morse var jag redo att gå upp jag också men så sa hon att jag kunde sova vidare för vi har semester!
Wow, min första semester, hihi!
Har ju haft det innan men nu måste det väl räknas på riktigt eftersom jag är en arbetare.
Har känts bra idag.
Jag sov medan matte dammsög och sen höll jag henne sällskap när hon rensade ut sin garderob. Alltså jag låg i min säng och tittade och snarkade.
Det är viktigt att vara delaktig och sen skulle ju inte matte känna sig ensam när hon höll på att rensa där.

Har varit ute ganska mycket också för det är inte så supervarmt som det har varit.
Jag har pratat med grannens katt Sture, han är inte riktigt lika förtjust i mig som jag är i honom men träffar jag honom bara tillräckligt ofta kommer han nog att gilla mig, hihi! Kan ju alltid hoppas.

Ja du matte detta var första dagen och vad ska vi göra de andra dagarna då?
Vi får se sa matte. Nått blir det säkert.

Matte gick loss med saxen idag också men inte på mig som tur var utan på sig själv. Håret blev toppat och luggen klippt så nu kan hon stoppa undan saxen resten av semestern så hon inte får några idéer.

Kom och gosa med mig matte!

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards