Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 juli 2021

Av Aamor & Tina - 25 juli 2021 21:34

.......har nu gått och vi har hittat på lite under semestern.
Första dagarna tog vi det lugnt, var i huset källare och röjde lite och sen hem igen.
Varit varmt så vi har ju anpassat oss efter det.
I torsdags var vi i Lomma och hälsade på ett par som har känt matte sen hon var 5 dagar. Mannen började som rörläggarlärling hos mattefar strax innan matte föddes.
Var kul att träffa dom och så var det kul att åka bil lite längre än vad vi brukar.

I fredags var vi och hälsade på Sigge men han ville absolut inte hälsa på mig, suck. Han var ju så fin och helt underbart söt. Sigge är mattes fd kollegas och hennes mans katt.
Jag fick nöja mig med att lukta runt i deras hus efter honom. Nästa gång kanske.

I lördags var vi inne en sväng hos grannen.

Idag, söndag har vi hälsat på mattes farbror (mattefars bror) och faster, även kusinen med sonen kom dit. De ska sälja sitt hus och flytta till lägenhet om ett tag så vi fick ju passa på.

Ligger här i deras trädgård. Var varmt inne i huset men skönt i skuggan och så blåste det lite.

Matte säger att jag har blivit en riktig vakthund. Jag vaktar min matte mer än innan men det är omöjligt för jag har alltid vaktat henne mycket. Det var bara de åren vi fick med Affi som jag släppte lite på mattevaktandet. Har bara tagit upp det nu i full styrka igen, hihi!
Men det är ju så många som lämnat mig den senaste tiden så jag måste hålla hårt i min matte.

I morgon ska vi inte göra mycket, inte vad vi vet idag i alla fall.
Matte säger att i slutet av veckan kommer en kul överraskning som jag kommer att gilla. Någon ska tydligen komma till oss men vi får se.

Ha det bra och var rädda om er!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards