Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 augusti 2021

Av Aamor & Tina - 15 augusti 2021 12:13

Nu är vår semester slut, sista dagen idag!
Fast vi tycker det ska bli rätt okej att börja jobba igen.
Vi har haft en bra semester. Matte har, förstå henne rätt för egentligen inget hon hade önskat men med tanke på hur det nu är så har vi/hon haft en semester som har varit fri från alla måsten och krav.
De senaste åren har vi anpassat oss efter vad mattemor behövt och stöttat henne men det har också inneburit att matte har begränsat sig. Nu har hon inte behövt göra det utan kunnat göra som hon vi vill utan alla hänsyn till tider och hjälp.
Låter säkert väldigt otacksamt men så mycket matte hjälp sin mor så har hon behövt detta.
Hade hon fått önska så hade hon givetvis haft sin mor i livet och frisk men nu är det inte så.

Vi har varit och hälsat på Sigge och hans matte och husse igen. Han är lite nyfiken på mig fast han inte vill visa det. Sigge är en så fin katt men jag ska nog få honom att gilla mig, hihi!

I fredags var vi och grillade med några som bor här på området. Kom inte så många men vi hade trevligt förutom att vi satt på fel ställe enligt mig.
Vi fick ju sitta där som är grillplats men jag ville hellre sitta på vår bänk där vi brukar sitta.
Kvällen slutade där ändå, jippie tillsammans med tre andra grannar. Jag somnade så gått på plattorna där jag kände mig hemma.

Nu ska vi inte göra mycket resten av dagen för det är söndag och sista dagen men det är skönt att bara vara också.

Äta ska vi ju göra. Jag brukar skifta mellan att ligga, sitta och stå när jag äter.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards