Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Aamor & Tina - 18 februari 2010 20:50

Jag har haft ryggläge i min säng sen jag kom hem, nästan.

Matte gick ändå in i ett annat rum för att titta på TV och jag märkte inget.

Snacka om att vara slut!


Precis varit ute nu och provat min uppsydda overall. Den var bra och passade i benländen nu sen mattes faster sydde upp den.

Matte kom till och med ihåg att ta med kameran så här är jag i min overall!

   

 Färgen på den är ganska lik min egen färg men man ser reflexerna där bak, om jag inte lägger svansen över.


Nu snöar det inte lika mycket.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 18 februari 2010 17:42

Idag har jag varit full med bus och syrran har jag fått med varje gång, nu är hon inte svårflörtad när det gäller sånt men det är kul när det är jag som hittar på före henne.

Så fort matteföräldrarna satt sig ner för att läsa tidningen eller något liknande,  skulle vi upp till dom, kallade flera gånger på mattefar att vi ville ut i uterummet och när han la sig på kökssoffan för att vila behövde vi gå ut, hihi!

Sen har vi så klart busat med varandra också.


Jag fick en tröja av matteföräldrarna idag, en pull-  eller slipover, vet inte skillnaden. Den har samma mönster som herrtröjorna brukar ha på Dressman och så var det polokrage. Jag blev urtjusig!

Affi fick en "täckväst" och hon såg jättetuff ut i den.

Mattefar hade köpt dom på Netto.


Det började snöa hos oss vid 14.30 ca och det har vräkt ner nu ett bra tag. Vi gick hem vid 17 och då har det säkert kommit 5 cm och det kommer fortfarande och sen blåser det så vissa vägar är helt igenblåsta, ja se Skåne!

Undrar hur mycket som finns i morgon?


Matte såg en lång istapp igår när hon var ute och gick på jobbet, den är längst bak över dörren på det rödbruna huset. Ganska fräck men jag hoppas inte de använder den ingången!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards