Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

Dans & Ruffa!

Av Aamor & Tina - 7 augusti 2010 21:41

Slappat och slöat mest hela eftermiddagen, matte somnade på soffan ett tag och jag sov på min kudde.

Nu när jag var ute så hörde vi att de hade gårdsfest och dans på andra området så vi gick det en sväng men det spelades så högt att jag ville därifrån så vi gick men först när ner många nog hade klappat mig!

Satt på gräset vid vårt område men gick in efter ett tag.


Vi hann inte mer in förrän mattes telefon ringde och det var Eva, mattes kollega, hon hade sett oss och gått ut med Ruffa men då var ju inte vi där.

Vi gick ut igen och jag fick träffa Ruffa för första gången.

Oj så fin hon är och inte blev hon rädd för mig heller fast jag som matte säger tramsade mig!

Till sist fick jag tvättat hennes öra, i alla fall lite!

Nu är jag helt slut för att försöka få Ruffas uppmärsamhet tog på mina krafter!


Varit varmt och kvavt hela dagen men nu började det stänka, ska tydligen regna i natt.


Natti Natt....


 
 
Ingen bild

Eva

7 augusti 2010 22:34

Mjau Aamor!
Vi har oxå mest slappat i em.Och mina måltider äter jag numera ur "godisbollen" har fått en sån snits på den nu så när den är tom så är jag mätt.Ruffa hajar det inte ännu, men hon kan sno av de jag rullar ut, en snyltare är hon.
Du kan tro att det tog tid att nosa in alla dofterna hon hade på sig när hon kom in i kväll,det var första gången hon var ute så hon var ju lite reserverad mot dig,men hon vill nog träffa dig igen, vi får hålla utkik när du är ute.
Nu har vi ätit "nattamad" o ska lägga oss,natti..natti!
Mjauu...från Snutte o Ruffa

 
Julia

Julia

8 augusti 2010 09:32

Vilken tur du hade som äntligen fick träffa Ruffa. Så snäll hon var som lät dig tvätta hennes öra. Det blir säkert mer gos nästa gång ni ses. Hon vet nu att du ÄLSKAR katter.

Ha en skön söndag.

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

10 augusti 2010 13:04

Har du varit och friat med katterna igen, jag tror du har missuppfattat vad du är för ras, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards