Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Aamor & Tina - 19 januari 2010 20:03

Jag fick åka bil till Affi idag och det gillade jag skarpt fast det inte är så långt.

Matte skulle hämta mattemor för hon skulle lämna deras bil på service.

Syrran och jag har lekt en hel del i uterummet och det är super kul där ute för där är en hel del saker att springa runt och hoppa över och även gömma sig under. En del husvagnsgrejor förvaras där nu under vintern.


Blev så jätte glad när matte kom och jag hade tänkt att vi skulle hem direkt men matte hade andra hemska planer.

Först åt hon tillsammans med matteföräldrarna och sen gav sig matte och mattefar iväg och jag fick inte följa med.

Jag blev så ledsen och ville till och med sitta i mattemors knä. Vart skulle matte nu och jag som ville hem!   


När de kom tillbaka sa dom att de varit och tittat på ett radhus (bostadsrätt) för matte har fått för sig att hon och jag ska ha ett annat boende så hon tittar runt lite för att se om det finns något intressant.

Hon sa att det var fint och mysigt men jag fick ju inte följa med och avgöra, jag ska ju också bo där matte ska bo. Ska vi inte avgöra det tillsammans?

Kanske inte men ändå.

Vi får väl se hur det blir!


Jag hade i alla fall väldigt bråttom hem, och det var skönt att komma hem och se att allt var som vanligt och så jag fick min mat.

Somnade som en stock och har inte vaknat förrän nu!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards