Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Aamor & Tina - 2 mars 2011 19:21

Igår kväll när jag var ute på sista rundan så satt jag länge och spanade efter några katter, där syntes inga och efter ett tag tröttnade matte på att stå där och se dum ut, som hon sa!

Jag ville inte gå in så hon tog upp mig och bar in mig men precis när vi tog en sista titt så hörde vi ett "mjau" och plingan på en springande katt, vi väntade och där kom Peggy.

Matte satte ner mig igen och Peggy kom rusande mot mig och började stryka sig mot mig, efter ett par varv runt mig sprang hon in till sig själv och jag sprang in full av glädje!


Då har mer än halva veckan gått och det är bara 2 morgnar kvar, härligt!

Syrran och jag har både tagit det lugnt och busat en del.

Vi var ute i uterummet och härjade ett tag och där är kul för många av husvagns sakerna är där så man kan springa runt runt!

Jag har även  börjat använda mitt gamla gömställe på nytt.

Under matteföräldrarnas säng, där är perfekt för Affi gillar nog inte att gå dit så jag får oftast vara ifred där. Visst hon kan stå utanför och skälla för fullt men jag bryr mig inte!


När matte och jag gick hem så ville jag gå en långrunda, det är ju ljust längre nu och det gillar jag. En härlig runda med massor av nya dofter eftersom jag inte gått där på jättelänge.

Jag nosade på alla tuvor och upphöjningar och enligt matte på allt annat med.

Blev kallad "dammsugaren Aamor", man måste ju bara nosa in allt!

Hemmavid så satte vi oss på "vår" bänk en stund men matte frös lite om rumpan så vi gick in och jag åt min mat.

Sen tog jag en tupplur!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards