Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Aamor & Tina - 14 juni 2011 20:08

Idag har det varit ganska så mycket ös på mig och Affi.

Vi fick springa i hela trädgården ett tag men så fick mattefar syn på en hund som kom gående, han hoppades att vi skulle missa den men icke!

Syrran såg den först och sprang dit och skällde, jag efter och lät likadant. Visst vi var innanför staketet så vi kom inte ut till den men vi sa till honom att hålla sig borta från vår tomt, hihi.

Affi sprang rakt igenom några stora blommor som växer tätt för att se honom bättre och mattefar uppskattade inte det!

Mycket bus inne också.


När klockan var 15.30 började vi vänta på min matte men vi visste inte riktigt var hon skulle komma in, genom ytterdörren eller via altandörren som var öppen så för att lösa det sprang vi fram och tillbaka. Huset är långt och dörrarna är långt från varandra.

Mattorna låg i en enda hög för så fort vi hörde nått kom vi i en faslig fart.

Vi kunde inte heller sitta vid vars en dörr för vi vill ju bägga vara först med att hälsa på henne.

Då hon äntligen kom var vi rätt så trötta, hon kom nämligen inte förrän 16, tydligen handlat innan.

Första pussen fick jag!


Matteföräldrarna bjöd på middag, det var spenatstuvning och fisk.

Jag åt en del fisk och när matte på skoj bjöd på spenatstuvningen lät jag mig väl smaka, så gott det var. Hoppas magen gillar det också!

Ollie, Fräsi och Kaka (alla katter) var ute när jag kom hem så jag snackade med alla tre, Ollie ville leka lite så det gjorde vi.


Nu ska jag och matte gå ut på dagens sista runda!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards