Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Aamor & Tina - 12 december 2011 17:27

Det är måndag i dag om nu inte alla har lagt märke till det, hihi! Jag märkte det i alla fall när mattes klocka startade och sen när vi ska iväg så snabbt efter vaknandet, ca 1 timme efter.

Det bästa var att jag fick åka bil och vi tog en liten extra runda för att bilen skulle hinna bli varm, ännu bättre.


Syrran och jag har busat ute i vår hage och det var kul och bättre väder än vad det var nu när vi gick hem, det regnade och det var varken kul eller skönt!

Matte har fixat lite mat men jag tror jag ska vänta med att äta det för just nu vill jag vila en stund i hemmets lugna vrå.

Lugn och lugn, så gått det går nu när matte satt igång både diskmaskinen och tvättmaskinen fast de maskinerna kan vara rätt så sövande trots allt.


Jag kommer nog inte att göra många knop nu resten av kvällen, klart jag ska ut en gång till men annars ska vi nog snart inta soffan och stanna där, hihi!

Ha en bra måndags kväll!   

Av Aamor & Tina - 12 december 2011 17:23

Vi fick ett väldigt fint adventskort från Belissagardens kennel idag!

Två snyggingar på bilden, den vänstra är min kusin, mammas halvbror är pappa till henne och den högra min halvsyster för vi har samma pappa!

 

Tack så mycket!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards