Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Aamor & Tina - 29 december 2011 18:28

Matte tog en bild på mig när jag låg i hennes säng och torkade fötterna, extra mysigt med renbäddad säng, hihi!

 


Sov till 9 i morse och vi gick ut strax efter att matte var klar med sitt. Blev en kort kort runda för när vi kom ut hörde vi ett mjau och sen kom katten Igor springadet mot oss, vi har inte sett honom på jättelänge och han var så kelig. Han snackar hela tiden, hörs så roligt.

Det blev en snabb 1:a och sen upp till Igor igen och han var kvar på samma ställe, vilken tur!


Blåste rätt mycket så det var inte så skönt att vara ute.

Lite senare gick vi till Affi och då blåste det ännu mer, vinden kom i rumpan på mig och hur skönt är det när rumphåret blåser fram i huvudet, kanske inte riktigt rumphåret men allt hår blåste framåt och inte hjälpte det att försöka skaka rätt det, obekvämt!

Tog det rätt så lugnt hos syrran men när matte var i väg ett tag så låg jag i hallen och väntade på henne så då blev det ingen sömn.


Varit hemma ett tag nu, har ätit och försökt övertala matte att ge mig mer än vad jag brukar få efter maten.

Lite taskig är hon för hon filmade mitt övertalnings försök!

Hon sa att allt var slut men jag trodde henne inte, hon lyfte till sist upp mig på skrivbordet så jag fick kolla själv. Letade över hela bordet men där fanns inget gottis, inget att göra mer än att gå ner och lägga sig och låta maten smälta!

Jag ska nog försöka senare efter min vila, hihi!

 
  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards