Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Aamor & Tina - 27 juli 2011 19:00

Vaknade vid 8 imorse och sen när matte var klar gick vi ut en runda, blev lagom lång, matte ville gå den långa men jag satte mig ner och tvärvägrade, är ju rätt så bestämd av mig men matte kallar mig envis!

Vilket som för det blev som jag ville!


Jag har inte gjort mycket idag mer än slappat och spanat!

Matte har städat och tvättat lite och sen satt hon och skrev in de gamla i släkten i det nya programet. Jag slappade under tiden!


Har varit ute och kollat in mina katter men de var ganska så svårflörtade idag men jag kan titta på avstånd också fast Igor kom fram en gång.

  

Nu har vi suttit och spanat på ev nya grannar för lägenheten i trappan bredvid är till salu!


Jag fick stekt blandfärs på mitt torrfoder, matte tog bort lite till mig innan hon kryddade sitt. Sen fyllde hon sin färs i champinjoner, jag föredrog min på torrfodret! 

Nu ska jag roa matte lite eller i alla fall se till så hon inte har nån dötid utan lyder mitt minsta önskemål!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards