Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Aamor & Tina - 29 juli 2011 16:47

I natt var jag hos Smulan och Amanda, de hade invigningsfest för sin nya rastgård men jag och en annan hund var utanför för alla katterna gillade nog inte hundar.

Vilket som så hade vi stört kul. Tack för en lyckad fest!

Katterna var helt knasiga och fulla med bus! Märktes att de smitit från sina mattar och hussar, hihi!

Jag lyckade smita iväg en stund när matte somnat och kom tillbaka innan hon vaknade, nu var jag inte där så länge för jag är rätt så kvällstrött och så saknade jag matte!

Nu är jag inte bara kvällstrött utan även morgon-, för-, middags- och eftermiddagstrött, säger matte men jag vill bara tillägga att när jag är vaken är det fullt ös!


Fast idag har jag mest sovit och legat utslagen, inte gör vädret det bättre heller fast vi trodde det skulle bli hyfsat idag men regnet kom ändå, så trist!

  

Vi gick en ganska lång runda i morse, jag ville inte gå där men matte lurade mig, hon gömde sig runt ett hörn och då var jag tvungen att springa efter henne för tänk om hon bara försvinner!

Satt och kollade katterna i ca 1 timme, matte roade sig med sin mobil och läste en tidning för att ha nått att göra under tiden. Såg bara nån av de katterna som inte ens tittar på mig gå förbi.


Nu ska jag och matte slappa lite och bara slita på soffan!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards