Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 25 augusti 2011 18:06

Nu börjar verkligen veckan närma sig sitt slut, skönt för jag blir lite för trött när matte ligger och läser om kvällarna som igår släckte hon inte förrän 00.05, hoppas boken snart är slut!


Jag fick åka bil till syrran för matte ville inte bli genomblöt när hon sen cyklade till jobbet för det regnade rätt mycket i morse.

Jag tyckte att det var en bra idé och hade inget emot att få åka bil!

Syrran och jag har ätit nått idag som var så gott, mannagrynsgröt, mums säger jag bara. Vi fick smaka lite av matteföräldrarna.

Matte var en aningens sen för hon skulle in och handla, hon blev sugen på lins &  hirs "biffar" och hon saknade en del av innehållet, bla linserna och hirsen och de är ju rätt så viktiga verkar det som!

Vi fick ett snabb besök av mattes kusin och barnbarn, Mio blev 8 månader igår så han är inte så stor. Vi blev helt frälsta jag och syrran och överlyckliga när vi fick nosa på honom, matte sa att det såg ut som om vi skulle lyfta för svansarna gick runt runt. Han luktade gott!   

Mio är lite blyg just nu men när matte gjorde fisljud med munnen började han skratta riktigt, samma humor som matte alltså, hihi!


När vi kom hem satte vi oss i lugn och ro på vår sten för där var inga små tvåbeningar ute och jag fick ett kel av Ollie och ett mjau av Peggy, blir liksom så glad då!

  Ingen ny bild för matte hade ingen kamera med.


Jag åt inget igår så jag har varit småhungrig hela dagen, har ätit mitt torrfoder nu och ska vila medan matte fixar till sitt "icke ätbara mat" fast matte gillar tydligen de där "biffarna"!


Av Aamor & Tina - 25 augusti 2011 07:00

Gå in och titta på denna sidan!

http://www.sodertaljekatthem.se/

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards