Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Omväg!

Av Aamor & Tina - 18 april 2012 18:17

Matte och jag kom iväg lite sen i morse så jag hann inte kolla in om mina kattvänner var ute och sen sa matte att vi skulle kolla länge när vi kom hem igen.

När vi kom till syrran så hörde jag mattemor säga godmorgon från sovrummet och jag fick väldigt bråttom dit in för att få komma upp i sängen men jag fick vända igen för att hämta matte så hon kunde hjälpa mig upp.

Först en puss till mattemor och sen var jag tvungen att gnugga mig mot henne och därefter var det mattefars sida av sängen som skulle gnuggas in, hihi!

Affi satt nedanför och väntade på mig så när jag kom ner skulle hon säga att så får man inte göra, gnugga sig i "hennes" säng men det struntade jag i, hihi!


Vi fick besök av mattefars bror och när de fikade så fikade även vi, sockerkakan var våldsamt god, hihi!

Matte sa när hon kom att det är tur att jag inte är så förtjust i kakor, bara ibland.

Matte och jag gick hem rätt så fort och vi tog en omväg när vi gick hem, det blev en lång omväg och det var kul för vi hade inte gått där på jättelänge och jag lurade även matte på extra omvägar, hihi!


Matte höll det hon lovade så vi satt ute och kollade efter mina katter länge, matte satt och lyssnade på bok så hon blev inte så rastlös, hihi!

Tyvärr syntes inga katter, jo Scarlett men hon vill aldrig hälsa även om hon går nära mig!

Inne igen så gick jag och la mig, trött i benen!

 

Gammal bild!

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

18 april 2012 18:47

Mysigt med nygamla promenadvägar och att du fick bestämma vart ni skulle gå :)
Tråkigt att just "dina" katter inte var ute så du fick kela med dem. Nästa gång kanske de är ute ;-)
Jag skulle vilja killa dig under tassarna och på magen, när du ligger sådär!!!

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

18 april 2012 18:51

Magen hade du gärna fåll killa men tassarna är jag jättekittlig på/under!

 
Laika

Laika

18 april 2012 21:33

Precis rätta viloläget när man ska vila sina ben efter en promenad. Kul att få gå lite annorlunda promenadvägar som man inte gått på ett tag. Man måste ju kolla läget så inte alltför mycket nytt hänt :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

18 april 2012 21:45

Där fanns många "nyheter" att nosa upp!

 
Edith

Edith

19 april 2012 14:58

Vad synd att du inte träffade dina bästa kattkompisar. Bättre lycka nästa gång. Colliekramar PS. Nu har vi inte haft besök av Monsieur Jack Russel någon fler natt, bara dagtid och det är ju lite lättare.

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

19 april 2012 18:18

Träffade Ollie när jag var ute sista gången.
Skönt att han inte står och ylar, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards