Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Biltur!

Av Aamor & Tina - 24 april 2012 18:25

Jag och syrran har varit ute mycket idag för det har varit soligt så vi har alla suttit ute på trädäcket och myst, ja inte matte för nån får ju jobba, hihi!

Affi har mest varit uppe på bordet medan jag legat på en dyna på däcket, blir för varmt i solen.

Mattefar sa att vi skulle få en biltur när matte kom och som vi väntade!

Vi överföll henne nästan och våra ögon sa "åka bil åka bil", matte skrattade och sa "vi ska åka bil", åh vad kul och sen stod vi still medan våra koppel kom på.

Först körde vi upp till tippen, trädgårdsskräp som skulle kastas och sen in till stan och jag visste precis var vi var när jag kom ut ur bilen! Vi var i MIN affär!!!!

Först lite plågande kloklippande och jag lät mig faktiskt mutas efteråt så matte köpte samma sak med hem, hon är toppen min matte!

Affi däremot skulle inte ta nått men det passade att äta av mitt godis sen!


Nu har vi varit hemma ett tag och jag har ätit min mat, jisses så duktig jag är, hihi!

Tyvärr har det fina vädret flytt för det har börjat blåsa mycket men det regnar i alla fall, inte än.

 

Så här sover jag oftast när matte och jag kör själv, mitt bilbälte syns inte för allt hår men jag lovar att det är där! 

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

24 april 2012 19:01

Ni är ju tossiga med att älska att åka brummis :)
Du är fin där du ligger i brummisen med bilbälte, precis som man ska!

=^.^=

Kram å Nosbuffar

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

24 april 2012 19:28

Matte kan ju inte rymma då för då slår hon sig och sen är man så nära, mysigt!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

24 april 2012 23:45

Mjau, här har det varit blandat väder idag, så vi har inte sett så mycket sol, bara liiite, *Fniss*
Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

25 april 2012 06:30

Lite sol är bättre än ingen alls, eller hur?

 
Laika

Laika

25 april 2012 10:20

Vilken lycka att du fick komma till din affär. Får man med sig gottis hem kan ju en kloklippning vara helt okej.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

25 april 2012 17:16

Det kan man stå ut med ;)

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

25 april 2012 12:43

Här var det oxå fint väder igår , men min matte jobbade delat pass så inte blev det någon utevistelse här inte :(
Åh idag när matte äntligen är ledig så nog öser regnet ner :(
Jag åker oxå i framsätet när jag åker bil med min matte och givetvis så är jag också säkerhetskopplad :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

25 april 2012 17:16

Så typiskt, regnat hos oss också idag!

 
Inga-Lill

Inga-Lill

26 april 2012 22:26

Sicken tur du har som fick dig en biltur, men jag förstår att helst sluppit klipperi besöket, men godiset hade du väl inte fått om du inte gjort dig förtjänt av det, förstås.

Tvåbenspussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

27 april 2012 06:29

Så är det nog och klipperiet är inte så farligt egentligen, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards