Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Aamor & Tina - 10 maj 2012 18:19

Matte är hemma hos mig idag också och jag gillar det men hon lämnade bort mig en liten stund för det var helt tomt i vår frys och kyl, mat måste man ju ha även om man är kass.

Nu hade jag inget emot att besöka syrran en liten stund, efter handlingen gick vi hem igen.


Matte har legat i soffan, efter att hon lagat och ätit sin mat, och tittat på film och jag passade på att sova efter Affi och mitt håll i gång.

Har blivit lite utesittande för det har regnat en del idag och sen har det varit kvavt, känts som om det skulle börja åska men än så länge har det inte mullrat.

Matte lurade mig för en stund sen!

Hon sa att vi skulle gosa uppe på trimbordet. Lite märkligt ställe men okej då!

Det blev lite gos men sen skulle hon plötsligt sätta om min tofs, samma visa alltid!

Det blev ju lite gos, faktiskt mer än vad det blev tofssättning.

Som ni ser var jag nog i behov av att få upp tofsen för även om matte klippt upp gummibanden har inget av håret fallit ner mer än det som redan var nere.


Matte ska vara hemma hos mig i morgon också för att hon ska bli helt okej.

Matte och jag vill gratulera mattes kollega Cilla som fyller år idag, det är en 0 på slutet men vi säger inte vad siffran före är, hihi! GRATTIS!!!!!    


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards