Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Aamor & Tina - 14 maj 2012 18:20

Igår kväll när jag skulle ut på sista rundan så ville jag först inte gå så långt men sen träffade jag på mattes kollega och hennes man och då fick jag energi, hihi!

Matte sa att jag fick bestämma var vi skulle gå så efter ett lite stopp för att tänka så valde jag att gå ner om kolonierna.

Hemma igen satt vi ute och tittade efter katterna, ja jag kollade medan matte lyssnade på sin bok, vi var ute i 1,5 timme sammanlagt och det var sånt härligt väder så vi bara njöt. Maten slank ner när vi kom in.


I morse när klockan ringde var jag trött och inte fick jag åka bil som jag brukar göra på måndagar för matte hurtar till sg och cyklar, elände alltså!

Annars har jag varit en av de sju dvärgarna, Trötter! Jag har sovit i stort sett hela dagen och syrran har inte varit mycket piggare faktiskt. Motionen vi fått är när v skiftade sängar, hihi!

Mattefar ville gå ut vid 14 men han hade inte så lätt att få oss med sig, hihi!

Kom på att vi även tog en runda på förmiddagen i vår hage men det blev inte mycket bus.


Matte kompade lite idag så hon kom tidigare och det bara gllar jag, Lite putt på henne när hon gav sig väg  morse för jag tittade inte ens på henne när hon gav sig iväg, brukar alltid följa henne till dörren annars.

Vi satt ute när vi kom hem men matte frös efter ett tag, är lite grått och kallt.

Nu ska jag vila en stund.

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards