Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Dubbel lycka!

Av Aamor & Tina - 5 augusti 2012 17:26

I morse när vi gick ut, ja morgon och morgon kan väl diskuteras, hihi men när vi gick ut så kom Ollie springandes och han var så kelig så och följde med oss en bit men till sist fick matte lyfta upp mig så vi gick runt en hörna för jag får ju inget gjort om han är med påstod hon. Får jag visst, jag får kelat med honom!

Tillbaka igen så ser jag nått som gör mig jätteglad, jag såg Simba den lille svarte katten som skulle flytta och rätt som det var såg jag 2 likadana små svarta!

Grannen som Simba bodde hos innan han flyttade kom ut och sa att det fungerade inte dit han flyttat så nu flyttade han hem hit igen och inte nog med det de hade varit 2 hela tiden, Simba och Gizmo!

Bägge hade flyttat och var nu hemma här igen! Dubbel lycka!

Tyvärr hade de nog blivit lite skrämda för de ville inte hälsa på mig men vi får jobba med det sa matte!


Jag och matte gick till syrran ett tag, även om jag var lite tveksam till det först men matte lovade att hon skulle stanna där också så då hängde jag med.

Vi lekte lite och efter ett tag ville jag gå ut så när vi gick ut genom ytterdörren var Affi snabb och hängde med och när matte frågade vad hon skulle viftade hon bara på svansen så vi fick ta med henne.

Jag som hade tänkt dra hem matte men det smög sig, hihi!

Tog lite tid innan jag fick som jag ville, gå hem alltså för matte skulle få mat där, suck!

 

Gammal bild men även idag var vi ute i vår hage och busade ett tag!


Har varit jättevarmt och kvavt hela dagen men nu har det svalnat av så det är rätt skönt men fortfarande kvavt!


Igår hade hyreshusen på andra sidan vägen gårdsfest så när vi var ute ville jag gå dit och kolla, en snabb runda runt och sen hemåt igen.

Vi träffade mattes kompis, de har varit vänner sen de gick i 4:e klass, alltså länge, men hon hade bara tid med ett snabbsnack för hon skulle till jobbet, jobbar natt!


 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

5 augusti 2012 18:13

Ni blir säkert vänner igen.
Simba känner ju dig och Gizmo får lära känna dig.
Då kommer du ha två små lakrits-troll att gosa med!!!

=^.^=

Nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

5 augusti 2012 18:16

Visst är det så men jag tror nämligen att jag har kelat med bägge men att jag och matte trodde att det var en katt! Såg att de hade olika halsband och det hade de nog innan också, hihi!

 
Laika

Laika

5 augusti 2012 18:32

Vilken trevlig lekhage ni har :) och så klart att man vill kolla in när det kalasas. Man vet ju aldrig om det bjuds på något smarrigt :) och kanske tom kan man bli klappad av någon ;)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

5 augusti 2012 18:37

Precis min tanke men jag ville inte gå in bland allt folket för musiken var rätt hög men mattes kompis klappade mig!

 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

5 augusti 2012 18:37

Jamen då känner dom dig båda två. Det tar nog bara en liten tid innan de kommer fram till dig och gosar igen ska du se ;-)

=^.^=

Kram å nosgos (igen)

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

5 augusti 2012 18:42

Hoppas det!

 
Edith

Edith

6 augusti 2012 13:10

Vilken fin hage du och syrran har i trädgården. Där kan ni springa runt en helt del och busa. Du är så gullig Aamor när du månar om alla katter i grannskapet. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

6 augusti 2012 18:01

Katterna är så söta och härliga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards