Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Paket!

Av Aamor & Tina - 9 augusti 2012 17:53

Matte och jag gick en långrunda morse men när jag anade vart vi var på väg valde jag att hastigt vika av mot höger istället för vänster för dit ville jag inte!

Nu blev det inte som jag ville utan jag fick allt hänga med matte till vänster och så hamnade jag hos syrran!!

Tramsig? Ja det är jag nog lite men vi har semester och då ska vi, jag och matte vara hemma så vill jag ha det!

Nu var det tydligen så att matte lovat köra mattefar till Rusta, igen, för han behövde köpa en hallmatta till. jag var inte direkt glad men vad ska en stackars liten kille göra.

Det bästa var att matte körde in på Satchmo's igen och handlade lite goda tuggben till mig och en liten pipleksak och sen var de snabbt hemma igen.

När de kom tillbaka och de satt och snackade så ville jag upp så mattefar lyfte upp mig på kökssoffan men så ville jag till matte istället men då höll han fast mig så jag kunde inte, han kan vara så busig ibland. När jag äntligen kom loss och kunde gå till matte fick hon en blöt puss och sen ville jag ner igen!


Jag har fått ett paket idag, förutom den av matte!

Där låg ett tunt paket i vår postbox och när matte öppnade skrattade hon rakt ut fast hon visste att det skulle komma och sen sa hon "så sant så!"

 

Ser ni kortet jag nästan la mig på för att undanröja beviset, hihi!

Matte den svikaren tog sen ett kort på bara kortet för att visa alla!

   

Kan detta stämma? Hihihi!

Det är en skylt som ska sitta på ytterdörren och vi har fått den av Eva, Snutte & Ruffas matte!

Tack så mycket den är jättesöt! Matte vet inte riktigt om hon vägar sätta upp den på ytterdörren för tänk om nån tar den, hon sätter den nog inne så jag ska se den varje gång vi ska gå ut, hihi!


Nu ska vi inte göra mycket mer idag, jo vi ska gå ut sen och kolla om katterna är ute, några var ute när vi kom hem men då ville de inte komma fram för några av mina halvstora 2-benta vänner kom och de var lite för livliga för katterna.

 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

9 augusti 2012 20:04

Det som står på kortet är ju sant, eller???
Synd bara att det inte är du på kortet, utan en annan vovve!
Tänk att matte fick bestämma idag åt vilket håll ni skulle gå, du får göra det imorrn istället.
Vilken busig mattefar du har. Han är säker bra på annat bus också!

=^.^=

Kram och puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

9 augusti 2012 20:39

Jag ska bestämma i morgon!
Matte håller fullständigt med om det som står på kortet just nu för hon säger att jag ska äta men jag vill inte utan vill ha godis och jag hoppas hon ger med sig för jag skäller så högt jag kan lite då och då, hihi!
Var inte så kul för jag ville till matte men han får såna tokbusryck ibland!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

9 augusti 2012 21:53

*fniss*
Min matte undrar om det finns sånna kort med texten : VARNING Här bor en bortskämd Helig Birma ??

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

9 augusti 2012 22:08

Där finns säkert nån som passar dig också eller din matte i alla fall!
www.hundskylt.se finns en sida med katter också!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

10 augusti 2012 00:25

Så jamars fin du är på bilden, där du ligger vid ditt paket, mjau
Tack för länken till djursidan med textskyltar, mjau

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

10 augusti 2012 11:36

Tack ska ni ha och det var så lite så!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards