Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Aamor & Tina - 29 mars 2012 17:33

Blåste inte riktigt lika mycket i morse som det gjorde igår men på förmiddagen började det igen och nu är det mer sån där "frisk vind med byar" eller vad det kallas, hihi!

Var rätt så trött även i morse men det brukar jag vara så det är inget konstigt, matte säger att jag är född lat så därför passar vi ihopa, hihi!


Syrran och jag har självklart busat lite under dagen ute i vår hage fast vissa av gångerna har det inte varit frivilligt från min sida.

Kom en karl och tittade på fönster hos matteföräldrarna, de ska sätta in nya fönster i uterummet och som lä på trädäcket och även längs med räcket så inte vi hoppar ut där, de har kompostgaller nu.

Jag och Affi var såna duktiga hjälpredor när det mättes och kollades, han hade nog inte mätt rätt om inte vi varit där och kollat och påpekat samt kollat in hans väska, hihi!

Gammal bild!

Blir nog bra med glas tror jag istället för så här. Tänk sen så mång rutor vi kan tvätta med vår tunga, hihi! 


Jag och syrran var ute när matte kom så vi hörde vår bil och som tur var fick hon syn på oss så hon gick in där vi var.

Gäller att se vem som hinner hälsa på henne först för Affi försöker alltid dra bort mig så hon kan komma först fram men jag borrar in huvudet i mattes ben så hon inte får fatt i tofsen, örat eller mustaschen och då vinner jag!


Vi är hemma nu och matte började plocka än här och än där så jag fick ingen ro men nu har hon satt sig ner för att hjälpa mig med detta. Det var en del vinterkläder som skulle bort och annat trams, hihi!

I morgon är det fredag och det gillar vi!


Måste också gratulera mattes kollega och hennes man som idag har blivit tvilling farmor och farfar!!!!

     


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards