Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Aamor & Tina - 19 mars 2012 18:03

Som det blåste i morse, jag försökte flera gånger lyfta på bakbenet för att pinka men varje gång höll jag på att trilla omkull så jag gav upp för det gick inte, till slut fick jag stå med alla fyra benen i marken.

Det är tur att jag inte har så långt att gå när vinden tar i så.


Syrran och jag har varit ute och busat i hagen trots vädret, solen har lyst hela dagen så om man räknar bort blåsten har det varit fint.

Syrran tyckte nog att jag var för fin idag för när vi var ute så "ledsagade" hon mig runt runt i hagen medan hon höll i min TOFS! Vad liknar det och vilken fräckhet.

Tofsen hängde helt på sned när matte väl kom och fast hon rättade den lite, drog så gummibandet kom närmre huvudet så hängde den ändå på sned.

Så här såg jag ut när vi kom hem, ni ser det det vita brevid mitt högra öga, det är tofsen!

Matte har rättat till den nu och inte det var nått vidare kul heller!


Nu håller jag på med förhandling, jag vill ha godis - vilken överraskning va? Matte vill att jag äter så jag tror att det blir inget av det idag!

Ska ut och kolla katterna nästa gång jag ska ut för nu såg jag bara Baby och han går bara förbi mig, ibland kan han hälsa på matte men aldrig på mig!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards