Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Aamor & Tina - 27 juni 2012 19:33

Jag blev av med matte i natt, ve och fasa! Jag kallade lite lågt på henne och då hör jag henne säga "jag är här lille gubben" men jag var ändå osäker så jag fortsatte kalla och då hör jag henne vända sig om och så får jag hennes hand, den får en snabbslick och sen kan jag sova vidare.


Syrran och jag har tagit det lugnt idag, matteföräldrarna fick besök av en dam vi aldrig träffat men vi hälsade henne välkommen som en länge saknad vän, tror att hon kommer tillbaka fler gånger.

Matte kom i vanlig tid idag, syrran stt i fönstret och tittade efter henne och jag satt vid dörren men precis när hon öppnade kom jag på att jag inte hade nått att ge henne så jag fick snabbt vända mig om och ta en frolic.


Jag har pussat en bebis nu i kväll! Vi kom ut och ser en liten kattbebis som kommer framhoppandes mot mig men när den är 20 cm ifrån mig vänder han om igen.

Strax efter kom mina katters matte och när hon får syn på den lille är hon så förvånad att han hoppat ut.

Hon tar upp honom, han heter Simba och är bara 8 veckor, hon har tagit hand om honom och ska ha honom till han kan flytta till en egen familj om några veckor.

Jag får lova att nosa på honom när hon håller honom och då får jag en puss, jag blev riktigt lycklig.


Nu har matte suttit och tittat på "Morden i Midsomer" för hon missade det i går och jag har sovit under skrivbordet!

Ska nog sova lite till i min TV-säng när matte går in och kollar på TV.

 

Min TV-säng (gammal bild).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards