Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Aamor & Tina - 4 juni 2012 18:52

Jaha, då var det måndag igen och den attans klockan drog igång, visserligen med musik men det kvittar för jag vaknar ju!

Vi var ute i rätt god tid så jag kunde få titta efter mina kattvänner men där syntes inga, typiskt!

Syrran kom och mötte mig vid dörren och hon berättade att hon varit så trött efter badet igår att hon sovit hela kvällen, ja så är det sa jag, hihi!

Varit en rätt lugn dag men vi fick besök av mattefars bror så då visade vi upp allt vi kan och lite till, hihi.

Sen har mattemor varit iväg ett antal timmar idag så det har varit tomt på hennes stol. Jag blev så glad när hon kom tillbaka att jag gav henne ett pipben och hon blev lika glad för presenten för hon har aldrig fått nått av mig innan, jo pussar så klart.


Matte jobbade länge, bara det visade att måndagar är trista dagar, hihi men så är det och till och med vädret visar att det är måndag - grått och trist.

Nu lät jag lite deppig men jag är lite gramse på matte för jag får inget godis utan måste äta min mat först, var likadant igår men jag vann för jag åt inte maten, haha!

Jag fick en bit godis efter att matte satt om min tofs när vi kom hem men sen var det stopp sa hon, gillar inte när hon är så bestämd!


Nu ska vi gosa resten av kvällen!

Bebis Aamor! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards