Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Aamor & Tina - 9 juni 2012 18:49

Idag har vi bara tagit det lugnt, nästan i alla fall. Vi sov till nästan 9, matte var uppe och vände vid 5.30 men som tur var somnade hon om igen.

Vi gick ut en runda när matte var klädd och lite annat och sen satt vi ute och kollade katterna, några ute men inga som ville säga godmorgon nära, hihi.

Några tvåbenta kom och snackade med matte och då passade jag på att hälsa snabbt och sen tillbaka för att kolla katter.

Inne igen satte matte igång en maskin tvätt och jag sov en stund.


Vid middagstid frågade matte om jag ville åka en runda i bilen - självklart att jag ville det, en biltur säger man ju inte nä till!

Bråttom ner till garaget och jag hittade vårt fast det var ett tag sen jag fick åka nu.

Matte sa att vi bara skulle köra några mil eftersom bilen stått still så länge nu - jag behöver ingen ursäkt utan jag är nöjd med att bara få följa med, hihi!

gammal bild!

Hemma igen satt vi ute och kollade katterna, vår relativt nya granne kom och snackade och jag hälsade på henne. Hon sa att hon aldrig hör något från vår lägenhet (vi bor vägg i vägg men i olika trapphus) och det tyckte matte var bra för jag kan tydligen bli rätt högljudd när jag ber om godis, enligt matte i alla fall, hihi!

Vi gick in och matte fick nog nått spel för hon for ut och började städa lite på balkongen, dammsugaren åkte fram och den var överallt så jag gick in men det hjälpe inte för den hittade in i lägenheten sen!


Nu ska vi hålla kväll och göra ingenting - hoppas jag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards