Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Äntligen!

Av Aamor & Tina - 11 januari 2013 16:52

Jag gick inte av min säng förrän matte kom ut ur duschen och då gick jag bara förbi henne och vidare in i soffan, hoppade upp och la mig på min plats där och somnade, tyvärr väckte matte mig när vi skulle iväg!

Hon sa att det var fredag och den sista arbetsdagen denna vecka och jag tänkte, äntligen är den här!

Fredag, fredag, fredag - kan det bli bättre? Jo när matte slutat för dagen och hämtar mig då är det som bäst!


Vi har tagit det lugnt hos syrran men båda jag och Affi fick säga till matteföräldrarna när vi tyckte att det var dags att gå in och sätta sig i soffan och som i vårt fall ligga i soffan!

Vad skulle de gjort utan oss, hihi!

Matte kom direkt efter jobbet och hon tog inte ens av sig jackan så jag satte mig mellan henne och dörren för jag förstod att vi skulle hem direkt.

Matte sa att vi skulle åka bil hem så det gäller att vara alert.

Det var härligt att få åka bil även om det blev en kort bit.


Tyvärr var inga katter ute så vi gick in i stället.

Matte satte igång att stoppa saker i tvättmaskinen, bädda rent för hon påstår att någon av oss släpper en del grus i sängen så hon får bädda rent oftare än vanligt.

Himla dumt av matte att släppa grus i sängen, hihi!

När detta var gjort satte hon sig äntligen ner och jag hoppade upp i hennes säng och njöt av att ligga i en grusfrisäng - gäller att passa på att njuta av det innan matte lägger sig i den och släpper grus, hihi!


Trevlig helg alla!

 

Bild från i somras! 

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

11 januari 2013 18:00

Mysigt med en grusfri säng ;-) Jag brukar ibland få kattsand i sängen...
Gullig bild på en sötnos!
Ni får ha en jättemysig fredagskväll!

=^.^=

Kram å nospuss

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

11 januari 2013 18:40

Kattsanden kan ju vara lite grövre, hihi!
Tack vännen!
Samma till er!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

11 januari 2013 18:44

Låter skönt med en grusfri säng !
Min matte har varit ledig idag och också kört den där tvättmaskinen , med en massa underliga kläder och strumpor :)
Mysig fredagkväll på er !

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

11 januari 2013 19:09

Härligt att ha matte hemma även om hon gör tråkiga saker!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

11 januari 2013 19:00

Visst är det härligt med fredag! Trevlig helg på er! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

11 januari 2013 19:08

Fredagar är underbara!

 
Melody

Melody

11 januari 2013 19:54

Finns nog viss risk för att jag har sand kvar i pälsen efter dagens bus på stranden.
Visst blev jag duschad, men inte riktigt hela jag. Men lite sand på lakanen det kan väl räknas som peeling! Du är så himla snygg på bilden så i kväll får du extra många pussar från mig. Hälsa matte också!
Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

11 januari 2013 21:43

Lite sand har du nog kvar för allt är svårt att få av, hihi!
matte brukar också säga att det är hennes helkroppspeeling och att den är helt gratis, hihi.
Puss tillbaka!

 
Laika

Laika

11 januari 2013 21:27

Åh vad du är söt på bilen. Din matte kan ju omöjligt bli arg på dig :)
Visst är det härligt att åka bil, det spelar ingen större roll hur kort eller långt man åker tycker jag.
Hmm... sover din matte med skor på? Menar, det kan väl inte vara du som tar in all grus?? Hihi
Hurra för fredag

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

11 januari 2013 21:45

Tack! Nä det är inte så ofta matte blir arg på mig faktiskt men det händer nån gång, hihi!
Hon får lika dåligt samvete varje gång efteråt när jag blinkar med mina ögonfransar ;)
Ska kolla om hon har skorna på för så måste det nästan vara för det är ju inte mitt grus, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards