Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Torsdag!

Av Aamor & Tina - 7 februari 2013 17:51

Snart helg igen, bara en dag kvar och det ska bli så skönt att slippa gå iväg och bara få rå om matte, hihi!

Var lite kallare i morse men ändå inte så farligt men det hade fryst på marken så det var lite småhalt på vissa ställen.


Syrran har inte skrämt mig idag som tur är så jag har kunnat sova i lugn och ro, hihi!

Det har inte hänt så speciellt mycket under dagen men även de dagarna är sköna så jag kan vila och sen trimma matte när vi kommer hem om jag inte somnar igen, hihi!


Matte var sen för hon och mattefar var och handlade till sig och sen var matte hemma med sakerna till oss.

Jag satt vid dörren när mattefar öppnade och då hör jag honom säga "hon är där ute så kolla själv", jag snabbt ner för trappan och där var hon - min matte!

Brydde mig inte om där var någon som såg för jag gav matte en smällpuss när hon böjde sig ner mot mig, hihi!

Bästa tiden på dagen när hon kommer efter att ha jobbat hela dagen.

Matte fick mat och sen gick vi hem. Mötte inte en enda hund, ingen katt var ute heller men jag får kolla om de är ute nästa gång.

Matte sa att jag skulle åta lite mat men som vanligt valde jag att lägga mig istället en stund.

 

Gammal bild!


 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

7 februari 2013 18:46

Bästaste tiden på dagen är väl när matte kommer och hämtar dig. Klart att du måste ge henne en smällpuss ;-)
Nu är det bara EN jobbedag kvar, härligt!!!

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

7 februari 2013 18:56

Ja det är verkligen det bästa med hela dagen!
En dag kvar - JA JA JA

 
Laika

Laika

7 februari 2013 19:18

Visst är det så, att det bästa på dagen är när man kommer hem :) Hoppas du fick lite mat i magen till slut, efter din vilostund :) Fast jag kan förstå att du vill vila lite när du har en så underbar fäll att ligga på :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

7 februari 2013 19:23

Jag har inte ätit än utan jag intog en annan sovplats när matte flyttade in till soffan följde jag med la mig i andra hörnan!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

7 februari 2013 20:05

Vi längtar också efter helgen, fredagskvällen är bäst när man har allt framför sig! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

7 februari 2013 20:25

Ja fredagskvällen är det bästaste som finns, hihi!

 
Melody

Melody

8 februari 2013 08:25

Idag när det är fredag får du ge din matte en extra stor puss!
Hoppas du får ha henne hemma hela helgen.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

8 februari 2013 12:09

Ja hon ska få en riktig puss.
Sen ska hon vara hemma hos mig för nått annat tillåter jag inte, hihi!

 
Frasse

Frasse

8 februari 2013 13:44

Åh, som jag jamar med dig - bästa tiden är när matte kommer hem, och det ALLRA bästa är förstås när hon inte behöver ge sig iväg alls! Hurrjam för helger och semestrar! :D
Så fin du är på bilden, du klär så bra i tofs :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

8 februari 2013 14:15

Ja semestern är allra bäst, den glömde jag ju, hihi.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards