Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Runt runt!

Av Aamor & Tina - 13 februari 2013 17:37

Syrran och jag har busat massor ute i vår hage, vi sprang runt runt och det gick fort som tusan men jag fick skälla lite på syrran som bara sprang ifrån mig men inte hjälpte det för hon bara kutade vidare, hihi!

Jag hade lite snöklumpar i pälsen när jag kom in igen.


Matte kompade 15 minuter idag så när hon kom gick vi hem direkt för det skulle komma en man och byta ut termostaterna på våra element, ska göras i alla lägenheterna, vi skyndade oss hem och han var här på området men tro inte att han kom in till oss så ni kan ju gissa hur irriterad matte är på honom nu, hon ska allt ringa honom i morgon - oj oj oj!


Jag tog mig en tupplur i soffan när vi kom hem och vid 17-tiden ville jag gå ut, blev en kort runda för nr 2 var snabb idag och så fick jag syn på Peggy och då kan man inte gå för långt!

Vi träffade på vår granne också så vi snackade lite med henne också.

Inne igen åt jag min mat och just nu kör jag med matte (hennes ord) för jag ska ut på balkongen och in igen efter ett tag, när jag går in stänger hon för hon tycker det drar men då ska jag ut igen, hihi!


Matte håller på att tvätta sin jacka för tredje gången och hon säger att blir den inte ren nu skiter hon i det och låter fläcken vara där - töntigt sagt för går den inte bort så vad ska hon göra för hon kan ju inte klippa bort den, hihi!

 

Från i november men just nu ligger jag på samma ställe och tuggar på ett tuggben!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

13 februari 2013 18:26

Tråkigt med att fläckarna inte går bort :(
Lika trist att "husgubben" inte kom och gjorde det han skulle, hoppas att matte kan ta ledigt igen. När han behagar komma och byta termostaterna.

=^.^=

Kram å nospuss

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

13 februari 2013 18:32

Nä han får komma när matte är hemma nu för hon har inte själv bestämt att de ska bytas ut, hihi!
Blev lite bättre men fläcken syns än även om det är svagare, hon får prova med nått annat nästa gång.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

13 februari 2013 19:14

Lekhagen verkar riktigt skoj! Trevligt att träffa på Peggy också! nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

13 februari 2013 19:22

Vår hage är kanon att ha att springa i!

 
Melody

Melody

13 februari 2013 20:24

Fy för snön idag, den satte sig fast som isbollar i min päls och jag fick stå länge i duschen innan de tinade upp. Nu vill vi ha vår!
Min matte använder flytande Ariel på alla fläckar!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

13 februari 2013 20:26

Inte ens det funkade, matte säger att det är en superfläck, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

13 februari 2013 22:59

Låter kuligt med en sån där lekhage :)
TYPISKT hantverkare att INTE komma när det är sagt !!!
Så trist med en fläck som inte vill gå bort :(
Håller tassarna i kors för att den går bort 3:e gången gillt :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

13 februari 2013 23:04

Det mesta av fläcken gick bort men lite syns än.
Matte var rätt irriterad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards