Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Aamor & Tina - 6 augusti 2013 18:34

Ni skulle bara veta hur illa till jag låg igår kväll!

Jag gjorde en dum grej och det fick jag sota dubbelt för!

Jag tvättade min läkta tass och "oläkte" den igen och matte blev himla arg på mig och sprutade på sånt där som hon gjort innan och då sved det jättemycket men tro inte hon tyckte synd om mig!

Fast det gick över när vi skulle ut och titta på katterna.

Nu får vi börja om med behandlingen igen - illa!


Illa var också att matte lämnade mig hon matteföräldrarna för hon skulle på en synfältskontroll och tydligen kunde inte jag följa med men det gick bra där sa hon, nog bättre på vänster öga för de började med höger och hon tyckte det blinkade överallt men.....

När hon sen kom tillbaka besrättade hon att jag ska vara hos syrran hela dagen i morgon - illa igen!

Hon ska jobba nu i 3 dagar - illa! Inte illa sen för vi har semester i 1,5 vecka efter dessa 3 dagarna!


När vi kom hem la sig matte på soffan för att läsa, med ögonen en bok, eftersom hon gärna somnar när hon kommer på ryggläge när hon lyssnar så ville hon ögonläsa idag och vad hände tror ni, hihi?

Jo hon slumrade till men då hade hon läst länge.

Själv sov jag gott och lät matte göra vad hon ville bara hon inte stör mig så!


Vi var ute nu för en stund sen men det är så varmt och solen är stickig så det är mycket skönare inne och ändå blåser det lite men nån lite längre runda får vänta en bra stund till!

 

Detta är vad man orkar idag (gammal bild)!  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards