Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Aamor & Tina - 24 september 2013 18:20

I natt har vi sovit så otroligt gott, jag sov så bra att jag inte ens vaknade föra att hoppa upp till matte.


Varit en kul dag hos syrran för vi har busat en hel del med hennes leksaker och lite annat!

Mattemor hade hängt en tröja på ryggen på en stol och den skulle inte hänga där tyckte jag och syrran så vi lyckades få ner den med gemensamma krafter och när den sen kom ner kom vi på att vi kunde ha dragkamp med den, hihi!

Vi tog tag i vars en ände av tröjan och sen drog vi, det bästa var att mattemor inte upptäckte det på ett tag, hihi!

Så kul vi hade men glädjen tog slut när de upptäckte vad vi drog i. Nu är den i alla fall lång och fin och den gick inte sönder, tror jag!


Har varit rätt så soligt idag, lite mulet i morse och kallt men över lag ett fint väder.

Matte kom direkt efter jobbet men det dröjde länge för hon hade den långa arbetsdagen idag.

Hon berättade att de haft studiebesök hos sig från Ystad och det hade varit kul och att de ska ner dit sen nån gång och hälsa på.

Jag är ju nästan född där, okej i Övraby men det är inte långt till Ystad där ifrån.


Nu har matte och jag ätit mat, inte likadan men vi blev lika mätta.

Jag har varit en vända uppe på trimbordet för tydligen håller inte tofsen för lite gnuggning i asfalten, hihi!

Tänker ta en tupplur nu och smälta maten i lugn och ro och ligga på mattes ena fot och njuta av att vara hemma.

 

Gammal bild.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards