Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Aamor & Tina - 29 september 2013 16:42

Blev inte lika lång sovmorgon idag för matte vaknade lite tidigare och när hon fixat till sig lite så gick vi ut på en kort runda.

Jag ville sitta ute men matte sa att vi skulle iväg om en liten stund bara, vi skulle till matteföräldrarna och Affi.

Matte fick inte en enda lugn stund när hon åt sin frukost för jag ville iväg med en gång, hihi!


Klockan var bara 10 när vi kom dit och strax efter det tog matte och mattefar på sig ytterkläderna och var på väg ut genom ytterdörren och trots att jag satte mig precis vid dörren fick jag inte följa med.

Matte sa att hon skulle komma snart igen och då skulle hon ha nått gott med sig tillbaka så jag släppte iväg henne.

Det är Mikaelimarknad i stan i helgen och matte vill alltid ner en snabb sväng även om det är samma "skit" som alltid säger hon.

När hon kom tillbaka hoppade jag på kassen med en gång och krävde att få se vad hon handlat.

Hon visade lite marknadeskarameller, glasögontvätt och en hudkräm men inget gott till mig.

Gick fram till kassen igen och nosade och där var faktiskt nått som luktade gott och då visade hon mig vad hon köpt!

 

En stor påse med torkad kycklingfilé! Kommer att vara hur länge som helst!


Matteföräldrarna bjöd matte på god middag som var en födelsedagsmiddag, matte fyller år i veckan men hon jobbar då och det blir så sent och sen ska hon inte fira sin dag. Sista gången hon firade var när hon blev 33 sa hon.

Vi har kommit hem nu och jag har ätit min mat och till efterrätt fick jag en bit torkad kycklingfilé så det kan inte bli bättre enligt mig, jo om helgen varat några dagar till, hihi!

 

Gammal bild men det var varit lika strålande väder idag som det var på bilden!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards