Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

Glädje!

Av Aamor & Tina - 21 mars 2014 17:41

Matte sa för några dagar sen att jag ev skulle sova över hos syrran fredag till lördag och det sa hon en morgon vi skulle iväg så jag tvärstannade och bara glodde på henne! Vilket sätt att bara slänga det ur sig så!

Igår berättade hon att det inte blev så nu och för min del var det bara glädje jag kände för nu kommer matte att hämta mig efter jobb som vanligt.

Hon skulle ev på hundutställning i Malmö med min uppfödares valp Nike men nu kom annat mellan så Liza kunde inte komma iväg och på så vis får jag ha matte hela helgen. Matte skulle i så fall kört ner till dom idag och sen hade de gett sig iväg tidigt på morgonen.


Glädje är det också för det är ju veckans bästa dag fredag, fast det ösregnar ute känns det ändå bra i alla fall så länge jag är inne, hihi!

Började regna vid 13-tiden och sen har det hållt på men jag fick ju åka bil hem och då gör det inte så mycket.


Min mat har jag ätit och nu ligger jag på mattes fot och dikterar det hon ska skriva så jag hoppas hon gör rätt och inte lägger till nått som jag inte godkänner, hihi!

Nä nu ska vi slappa i soffan och inte göra mycket mer än en snabb kvällskiss innan sängdags!

 

Gott att åka bil, sover så gott om vi åker långt! (bild från januari -14)

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

21 mars 2014 18:01

Du gillar att åka brummis! Matte kan nästan lura dig, bara du får åka...
Vi hoppas att det slutar regna när ni ska ut nästa gång :)
Ha nu en trevlig och lat fredagskväll!

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

21 mars 2014 18:11

Jag älskar min brummis, är ju så nära matte då, hihi!
Nog ska vi ha en lat fredag ;-)

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

21 mars 2014 19:12

Vilken tur du hade att det inte blev nån tur till Malmö och hundutställning , men jag kan tänka mig att din matte hade tyckt att det hade varit skojsigt :)
Här har det också börjat regna nu i eftermiddag , fast jag o matte är glada så länge det inte är snö :)

P.S Visst kan du komma hit och leka med mig i tunneln ;-)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

21 mars 2014 19:16

Jo matte hade gärna åkt dit och sett andra vackra hundar och shoppat till mig men det får bli nästa gång.
Fy för snö nu!
Jag hade nog lagt mig för att vila i din tunnel om jag ska vara ärlig, hihi!

 
Laika

Laika

21 mars 2014 20:42

Mycket att vara glad för en fredag som denna alltså :D Jag är glad jag med för nu ska matte vara ledig i fyra dagar, tjohoo. Och åka bil, det som är så roligt :) Det har jag fått göra idag, jag fick bilgodis också :D
Trevlig helg på er!

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

21 mars 2014 20:45

Fyra dagars ledighet är verkligen nått att glädjas över!
Bil är toppen!

 
Edith

Edith

22 mars 2014 11:19

Vilken tur att du får rå om matte hela helgen. Hoppas du har bättre väder idag. Hos oss ska det regna både lördag och söndag. Matte tycker det är jobbigt när Hilda och jag blir genomvåta på våra promenader. Trevlig helg!

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

22 mars 2014 16:42

Jo bättre väder idag men inte så varmt, normal temp, antagligen.
Att bli genomvåt är inte kul för nån!

 
Melody

Melody

22 mars 2014 17:57

Sova borta utan matte det är gillar jag inte, men du har det ju bra som har din syster att sova hos när din matte drar iväg. Här var det trångt i sängen i natt med en massa barnbarn. Kan inte förstå varför matte har gjort barnrum när de ändå ska sova i vår säng! Hoppas du haft en solig och härlig lördag.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

22 mars 2014 17:59

Det är okej hos syrran om jag ska sova över men helst vill jag vara hemma ju!
Ni får ta barnbarnens rum istället, dra med matte bara, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards