Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Aamor & Tina - 12 april 2015 17:54

Varit en typisk söndag eller är för den är ju här fortfarande. Vi vaknade ganska tidigt, matte hade nog legat konstigt med nacken för hon vaknade och hade ont men det blev bättre uppåt dan.

Strålande sol när vi gick ut men det blåste rätt mycket så det var kallt. Tur det inte regnade som det gjorde i gårkväll.
Rundan blev lagom lång men jag såg inget intressant, lite trist men jag läste många nyheter.
Jag gick och la mig när vi kom in och matte satte igång tvättmaskinen, nu är där bara lite udda kläder kvar i tvättunnan men den fylls snabbt på igen.

Matte har suttit och läst och jag har njutit av att vara hemma och ta det lugnt.
Då och då låter det utifrån som en massa larm går men matte säger att det är bara en del strandskator som flörtar med varandra, jisses så högt de låter.
De stör mig i min slummer, hihi!


Blåser fortfarande rätt mycket och så regnar det lite då och då, bara till att hoppas att vi slipper bli blöta när vi går ut.
Har inte ätit än men matte har.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards