Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Aamor & Tina - 15 juni 2015 18:29

Sov så gott när mattes klocka drog igång men det var bara att masa sig upp för att lägga sig på annat ställe tills det var dags att gå iväg. Matte sa att jag har det bra, men för att det skulle vara riktigt bra hade vi fått stanna hemma, hihi!
Nu har jag haft det bra hos syrran så jag ska inte gnälla.
Det blev bus med Rut när vi var ute med mattefar, jag ville ha henne för mig själv så jag försökte skrämma bort syrran. Rut är en söt Shih Tzu tik som bor på Limapas kennel, ligger ett kvarter från oss bara.

Matte jobbade länge idag så jag blev hämtad sent men vi tog det lugnt på hem ändå. Jag fick titta på två barn som cyklade i hög fart ner för en backe, såg skojigt ut.
Så fort vi kom in hamnade jag på trimbordet för min tofs var på sne och en del hår stod rakt upp. Jag fastnade i mattes vinställ igår och drog loss mig själv innan matte hann reagera.

Kan du vara så snäll och lyfta ner mig nu matte? Vi är väldigt mycket klara tycker jag!

Fick mat samtidigt som matte höll på med sin. Var tveksam först men sen gled den ner.

Måste fundera först och hoppas på nått annat smarrigare, hihi!

Nu ska vi ta det lugnt resten av kvällen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards