Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 17 juli 2015

Nu!

Av Aamor & Tina - 17 juli 2015 17:59

Igår på min sista runda träffade jag en liten söt Chihuahua, tror det var Iris eller Inez hon hette. Jag liknade en jätte bredvid henne sa matte. Hon kröp upp i mattes famn och då passade jag på att pussa och nosa på henne riktigt, hon stod dåligt stilla innan, hihi!
Hon var 8 år så ingen ungdom precis.
Träffade på en otroligt kelig Ollie sen när vi kom hem, han var så kelig att han försökte ge matte kärleksbett men hon sa till honom att hon inte ville ha nått sånt - som om det hjälpte, hihi!

Sista morgonen och sista gången att vara hos syrran, på ett tag i alla fall, för nu är den här!
Nu är det semester, nu ska vi sova länge och njuta av ledigheten.
Det första matte sa till mig när hon hämtade mig var att nu är vi lediga i 4 veckor Snuttis och sen körde vi hem.
Träffade på den lilla Shih Tzu tjejen Kajsa som jag lekte med för ett tag sen och efter lite tvekan från hennes sida så skulle hon sen vara nära mig hela tiden, blev inget bus idag.

Matte har gjort sin vanliga semestersed, bädda rent i sängen, arbetskläderna i tvätten och in i duschen så nu är det verkligen semesterdags och jobbet borta några veckor, hihi!
Jag valde att inta min säng för att slippa hjälpa till, hihi!

Gammal bild på mig.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

17 juli 2015 19:03

Ni ska verkligen ha en härlig början på er semester! Ta det lugnt och njuuut av en mysig sovmorgon imorgon!!!

Kram å pussar på söta nosen :)

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

17 juli 2015 19:15

Vi ska njuta och bara göra det vi vill och så några måsten för matte, hihi!

 
Laika

Laika

17 juli 2015 20:38

Hurra för er semester, nu får ni njuta länge och väl :D Vad skönt att matte fixat allt sånt så att hon direkt kan hoppa på semesterkänslan och bara njuta :) Det är ni värda.
Hoppas ni får en skön sovmorgon imorgon.
Nosgos!

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

17 juli 2015 20:53

Gott när allt eller nästan allt är gjort.
Hoppas också på en låååånnnngggg sovmorgon, hihi!

 
Melody

Melody

18 juli 2015 09:14

Förstår att du är riktigt glad nu när du får ha matte hos dig hela dagarna i fyra veckor! Hoppas Ni får en riktigt skön semester med lagom sol och värme.
Njut av varandra och av ledigheten!
Stor nospuss från Melody och kram från matte!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

18 juli 2015 10:54

Vi ska njuta av varandra för det finns inget bättre än att vara med matte, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards